If you would like to purchase readily available images, please visit my shutterstock Page for all available images.
If you are interested in custom stock work, please feel free to contact me for rates.

Tuesday, June 10, 2008

[ 純真可愛 ]



今天上午自新竹來了一群小朋友到中心參觀
雖然不是第一次看到校外人士前來參觀
但小朋友的嬉鬧聲總是特別能夠引起我的注意



在小朋友下車時我順手拿起相機自窗邊往下拍
很快的卻被可愛的小朋友發現
我比個"YA"的手勢示意要幫他們拍張團體照
想不到小朋友純真又活潑,很配合的讓我拍
雖然我們完全不認識,又有樓上樓下的隔閡
卻能有這樣熱絡的互動
感覺真好~

這也就是我一直很喜愛小朋友的原因
有小朋友的地方,就是天堂!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...